سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وزارت رفاه و تامین اجتماعی رژیم صهیونیستی همزمان با سالروز جهانی مبارزه با ریشه کنی خشونت علیه زنان، در تازه ترین گزارش خود فاش کرد که خشونتهای داخلی علیه زنان اسراییلی در پنج سال گذشته 73 درصد افزایش یافته است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی " یدیعوت آحارنوت " در گزارش وزارت رفاه و تامین اجتماعی آمده است که هزاران دادخواست زنان اسراییلی به دلیل کمود بودجه نادیده گرفته می شود.

این گزارش می افزاید: اگرچه میزان بودجه اختصاص یافته برای رسیدگی به داخواست ها در پنج سال گذشته هجده درصد افزایش یافته است ولی این افزایش بودجه درحالی است که میزان دادخواست و خشونت علیه زنان اسراییلی در این مدت نیز بیش از 73 درصد افزایش داشته است.

بر اساس گزارش این سازمان، به دلیل افزایش دادخواست مراکز رسیدگی به این امور فقط به موارد اضطراری کمک می کنند.

آمارهای رژیم صهیونیستی نشان می دهد که در سال 2000 بیش از 1700 مورد از دادخواست های ارائه شده مربوط به خشونت مورد رسیدگی قرار نگرفته اند.

بر اساس این آمار، این میزان در سال گذشته (2006) به پنج هزار و یکصد مورد افزایش یافت.

" اسحاق هرزوگ" وزیر امور اجتماعی رژیم صهیونیستی در این باره می گوید : تعداد آمارهای ارائه شده در این گزارش نشان می دهد که خشونتهای داخلی در بین تمامی گروههای اجتماعی و قومی اسراییل وجود دارد.

هرزوگ اولین و مهمترین مشکل اصلی خشونتها را معضل تحصیلی- اجتماعی دانست و گفت: جامعه اسراییلی روز به روز به سوی خشونت در حال پیشروی است.

وی افزود: بمنظور افزایش سطح اگاهی در بین جوانان اسراییلی نسبت به خشونت و بمنظور جلوگیری از اعمال خشونت در آینده نیاز مبرم به توسعه برنامه های مشترک تحصیلی و رفاه اجتماعی داریم.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته (2006) بیش از 9 هزار و 305 نفر مرتکب خشونت در این زمینه شده اند که از این تعداد 67 درصد یعنی شش هزار و دویست و سیزده نفر زن ، 25 درصد ) دو هزار و سیصد و هفتاد و هفت نفر) مرد و 8 درصد یعنی هفتصد و پانزده نفر کودک بودند.

و اینانند انسان های همان سرزمین موعود، قدیم تر ها که دبیر ستانی تر بودیم معلم فلسفه ای داشتیم که می گفت: انسان های سرزمین فاضله خود افضل انسان هایند.(قاعدتاً)

همه آتیش ها از گوور اون هایی بلند می شه که خودشون اولین مظلومان حادثه دیده هستند.(البته این جمله رو معلممون خیلی محترمانه تر گفت ،‏ولی من همینش رو یادم مونده)


نوشته شده در  دوشنبه 86/10/3ساعت  11:5 عصر  توسط یک شهروند درجه دو 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خداحافظ ای شعر شبهای روشن
ایول داری یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه فلش بک خاطره انگیز
حالا نوبت ماست که فتنه کنیم ؟
خانم ها می شنوید؟؟؟؟؟؟؟
حس خوب در خانه بودن
[عناوین آرشیوشده]