• وبلاگ : زن بودن ممنوع
  • يادداشت : امان از مخلوقي به نام ضعيفه
  • نظرات : 2 خصوصي ، 54 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    سلام بزرگوار
    ميلاد امام هشتم بر شما و خانواده محترمتون مبارک باد

    www.sobhsefid.blogfa.com
    + داود 

    "اقليتي بسيار ناچيز شما"

    اگر اقليتي ناچيز هستيم چرا رزيم جهل و جو و فساد و شاه ولي خان فقيه شما جرات نميكنه رفراندمي بگذاره؟ چرا جرات اجازه برپايي تجمع و راهپيمايي رو نداره؟ نه از اون سانديس پيمايي ها كه كاردستيهاي حكومت هست و از اين ور و اونور و ارگانهاي مختلف كه وظيفه سازمانييشون يكي سركوب مردم و ديگري شركت در اين نمايشات نخ نما شده و شكست خورده راهپيماييهاست، نفر جمع ميكنه

    شما حاميان حكومت جوابي براي كامنتهاي فرد منتقد نداريد يا به صحراي كربلا ميزنيد يا ميريد سراغ غرب و آمريكا و كلا جواب بيربط ميديد.طفره نريد.

    خيلي حرف در جواب كامنتهات دارم ولي وقتم براي اينترنت گردي به پايان رسيده. جوابت رو در همين كامنت دوني يا در وبلاگ خودت خواهم داد اي دختر خوب و نازنين

    حالا با اين اوضاع همين که توي اين سي سال بعد از جنگ اونقدر پيشرفت کرديم که به طور مثال انرژي هسته اي داريم و خيلي چيزاي ديگه اين واقعا جاي شکر داره. ولي امثال جنابعالي ياد گرفتن فقط يه چماق دست بگيرن و بکوبونن تو سر مملکت و حکومت! خيلي بي انصافيه که آدم چشمشو روي همه چي ببنده!

    نکته ي آخرم اينکه گرايشات مذهبي چه ربطي به بحث ما داره؟ چرا خلط مبحث مي کني؟؟؟

    من يه عمر منطق خوندم... نمي توني براي توجيه حرفات از چهارچوب بحث خارج بشي و بحث رو به انحراف بکشوني که مثلا ثابت کني حرفات درسته!

    به قول شهروند درجه دو شما يه کم مطالعه بي غرض داشته باشي خيلي خوبه... دست کم براي کامنت بعدي شايد حرف داشته باشي براي گفتن! در نهايت بايد اينو بگم که برو يه کم در مورد هرم قدرت و تاريخچه فراماسونري و اهدافشون و نفوذشون توي ايران و اين مسائل تحقيق کن تا بفهمي جايگاه توي ايراني از نظر غربيون کجاست؟ اون وقت ياد ميگيري به جاي غرب زدگي و سنگ اين و اون و به سينه زدن باهاشون مبارزه کني! بعدشم... ايران يه عمر نظام پادشاهي داشت... اومدن و زدن و خوردن و بردن... همون غربيا که امثال جنابعالي براشون سينه چاک مي کنين! تا اين مملکت انقلاب کرد و اومد يه کم پا بگيره که منافقا و مجاهدا دشمناي داخلي نذاشتن بعد تا دوباره اومد نفس بکشه که جنگ شد.

    اولا که جنابعالي اون قدر دقت نداري که بتوني تشخيص بدي اين وبلاگي که داري کامنت باکسشو از مجهولات بي پايه و اساس ذهنيت پر مي کني وبلاگ يه شهروند درجه دو هست و من يه آدم ديگه م با يه وبلاگ ديگه! فلذا تصور مي کني با يه نفر طرفي! مشکل از شما هم نيست... اقليتيم که مثل جنابعالي فکر مي کنن توهمشون اينه که اکثريت جامعه باهاشون همسو هستن! در حاليکه اين طور نيست! به لطف حق تعالي و عنايت امام زمان اکثريت ما هستيم و اقليتي بسيار ناچيز شما! در جواب تمام حرفاي بلند بالايي که خوندشون تنها وقت عزيزمو گرفت همون جمله ي قبلي بس براي گفتن که آقا اگه چهار تا مرد دورش بودن به همه مي فهموند مملکت داري يعني چي؟ من سنگ اين دولت رو به سينه نزدم و نمي زنم. حرفم اينه که يه آدم نيست به حرف آقا درست گوش کنه تا مملکت از اين وضع خارج بشه!

    + داود 

    شهروند درجه دو يا شايدم همون "بانوي ..."

    اين ولي فقيه شما و اراذل و اوباشش در بدنه حکومت تا اونجايي که متيونست در کار خاتمي سنگ اندازي ميکردند. و هيچ وقت هم به خاتمي نگفت که نظرات من بيشترين نزديکي رو به نظرات اين فرد داره.

    ولي براي احمدي نژاد که با کودتا و تقلب بالا اومد اين رو گفت. نگاهي به کارنامه گفتار و رفتار موجود نامتعادلي مثل احمدي نزاد ميتونه فرد رو به نظريات ارباب شما ولي فقيه خان برسونه. چونکه طبق گفته خودش نظرشون شباهت زيادي به هم داره.

    از اين ملا با تبليغات رسانه اي بتي ساخته اندبزرگ و سترگ. شما هم گرد و اون ميچرخيد. بايد اين بت رو بشکنيد. اينکه اين فرد چند رکعت نماز ميخونه و چقدر چماقدار داره و چقدر رسانه هاي دست به سينه اش براي القاب بت سازانه ساخته اند و تقديسش ميکنند پشيزي ارزش نداره. مهم عملکرد اين فرد و نظام زير سلطه اش هست که طبق ذائقه اين فرد اداره ميشه و مهره هاي اون همگي توسط اين فرد تعيين ميشند.

    اين فرد در کارنامه اش دشمني سرسخت با آزادي

    ايجاد زمينه لازم براي رشد مفاسد اقتصادي و اتلاف شديد سرمايه هاي کشور

    پرورش مشتي اوباش مذهبي که کارشان حمله به کوي دانشگاه و دختر رفسنجاني و بين دستغيب و جاهاي ديگه هست

    ممانعت از روي کار آمدن افرادي کاردان و متخصص و با لياقت با سفارش به شوراي حکومتي نگهبان براي فيلتر کردن آنها

    دروغ گوييهاي بسيار در سخنرانيهاي مختلف

    بي اعتنايي به خواست مردم و چراغ سبز نشان دادن به سرکوب آنها

    رفتار دوگانه داشتن در برابر مسائل بين المللي مثل رفتار دوگانه اي که در برابر بحرين و سوريه داره و تاثير سو اين رفتارهاي دوگانه بر جامعه

    و هر چيزي که مملکت ويران کن هست رو داره

    شما با احساسات مذهبي که داريد در خيل سرسپردگان اين فرد افتاديد

    خلاصه اينکه طبق معمول شما حکوتيان جوابي به حرفهاي فرد منتقد نظام جهل و جور و فسادتون نداريد و ميريد سراغ اشرق و مغرب و آمريکا و انگليس.

    جالبه که فقط از آمريکا و انگليس اسراييل نام ميبريد چون نظام شما با اين سه تا مشکل داره و وظيفه شماهم مشکل داشتن با همين سه تا هست. اگر به جاي آمريکا با روسيه مشکل داشت شما از روسيه اسم ميبرديد

    شعار شما اينه

    هر آنچه دم از آن زني حکومت

    نقل و نبات محفلم حکومت

    هر آنچه لب بر آن زني حکومت

    حرام جسم و جان ماست حکومت


    سلام
    ممنون
    اما راستي اين اسم ما رو اصلاح کنيد
    ممنون
    منتظر حضور گرم شما دوستان هستيم

    در صورت تمايل براي تبادل لينک بعد از درج لينک ما در وبلاگ خود جهت درج
    لينک خود در وبلاگ آسمان آبي اطلاع دهيد

    مارا با نام آسمان آبي لينک کنيد

    يا علي
    خدا پشت و پناهت
    + يه شهروند درجه دو 


    ملت ايران داره چوب ندونم کاري يه سري وطن فروش رو مي خوره

    ضمنا بايد ديد اون نظر سنجي و رتبه بندي فساد از کجا اومده و کي اون دسته بندي رو انجام داده .احتمالا اون کشوري که متولي اين دسته بندي بوده خودش بي نقص ترين و پرفکت ترين و سالم ترين کشور دنياس و مردمش آزاد ترين مردها .هيچ بقالي که نمي گه ماست من ترشه مگه نه؟

    در مورد نکته اي که در باب نظر مثبت آقاي خامنه اي نسبت به احمدي نژاد گفتيد بايد بگم يه کم مطالعه سياسي بهتون نشون مي ده که آقا هميشه از دولتمرداني که بر سر کار بودن حمايت مي کردن هيچ وقت يادم نمي ده که حتي در اوج رسوايي هاي سياسي و فرهنگي و اجرايي دولت خاتمي باز هم آقا صراحتا از مواضع حمايتي خودشون نسبت به دولت کوتاه نمي آمدند.

    مشکل امثال شما اينه که يه کم بيهوده به امثال امريکا و اسرائيل و انگليس خوش بين هستيد و فکر مي کنيد اگه اونا به ما مسلط بشن

    اتفاقاتي که بر سر فلسطين و کشور هاي افريقايي و جهان سوم آوردن بر سر ما نميارن ولي باور کنيد واقعيت اين نيست که شما مي پنداريد.

    ما در احوال رضا پهلوي و امثال کساني که شما سنگشونو به سينه ميزنيد و فکر مي کنيد اگه بيان و حکومت ايران رو به دست بگيرن ايران مي شه گلستان مطالعه کرديم به همين دليله که حاضريم جونمونو بديم و يه تار مو از سر آقاي خامنه اي کم نشه .شما هم بياييد و يه کم در احوال و امور سياسي و پيشينه و زندگينامه آقاي ما مطالعه کنيد .سعي کنيد مطالعه تون غرض ورزي بي بي سي و وي او اي رو نداشته باشه صادقانه و درست مطالعه کنيد و خودتونو گول نزنيد چون گول زدن خود عين خيانته. وقتي مطالعه کرديد بهتر مي تونيم با هم بحث کنيم.

    سلام
    بزرگوار
    ميلاد امام رضا رو تبريک ميگم
    من اپ کردم
    من کلي نذر بدهکارم
    چيکارشون کنم
    فکر ميکردم اگه نذرم رو ادا نکنم خدا من رو سوسک ميکنه
    خدايا شکرت که نذر به جا نياورده ام رو هم قبول کردي


    + داود 

    مورد مهمي رو در كامنت قبلي يادم رفت بگم و اونهم اين بود كه آيا نسبت به قبل آزادي بيشتري به مردم داد يا همون آزاديهاي غير سياسي رو هم كه ملت قبل از انقلاب داشتند ازشون گرفت؟

    "خانم بانوي..."

    مشكلات از همين ولايت فقيه هست. اين فرد كه ازش بتي بزرگ ساخته اند چه خيري به مملكت و ايران و ايراني رسانده؟ جز اينكه فقط دستور بستن فله اي مطبوعات رو داده و چراغ سبز به سركوب مردم داده و از افراد نامتعادلي مثل احمدي نزاد حمايت كرده و دشمن تراشي كرده و هي هفته اي دو ساعت دشمن دشمنه دشمن كرده؟ فردي كه يك حكومت پادگاني درست كرده. انبوهي چماقدار دور خودش جمع كرده و چماقدارانش رو هم بر همه كشور مسلط كرده و انبوهي سرمايه مملكت توسط اين چماقداران داره هدر ميره. و دشمن درجه يك آزادي هست. نبود آزادي يعني عدم وجود شفافيت و نبود شفافيت يعني فساد و رشد رذائل.

    در سال 2010 رتبه نظام بن علي در فساد 59 بود و رتبه نظام سيد علي آقا حدود 180

    اين ذائقه مخرب اين ولايت فقيه هست كه مشكل ساز و ويرانگر هست.

    تمام اركان نظام زير دست اين فرد هست و اعضاش طبق ذائقه اين فرد تعيين ميشند. به اعتراف خود اين فرد،نظرات فرد نامتعادلي مثل احمدي ن‍‍زاد به نظراتش نزديكتر هست.

    به هفته اي دو ساعت دروغ و شعار دادن و بد و بيراه نثار كشورهاي ديگه كه صد تا سر و گردن از نظام اين فرد وضعشون بهتر هست دادن كه كاري درست نميشه و به درد نميخوره.مگر كشورهاي ديگه با سخنراني كشورشون رو به اين سطوح رساندند؟ با مديريت و افكار درستشون و اعمال طرز فكر آبادگرشون هست كه كشورشون رو بالا بردند. اين افكار متجدد و ملي گرا و روشنفكر و احترام گذار به حقوق بشر و آزاديست كه وقتي سر كار باشند و در راس باشند، كشور سازند و آباد گرند و بر عكس اين افراد هم ميشند مقامات رزيم ايران كه دشمن سرسخت آزادي و حقوق بشر و تجدد و دشمن ايرانيت و مرتجعند و بنابراين ويرانگرند

    ملتها يا نون حكومتها و دولتهايشان را ميخورند يا چوب آنها را

    اگر نظام و دولتي درست و حسابي بر سر كار باشه كه نونش رو ميخورند و بر عكسش هم باشه كه چوبش رو ميخورند. ملت ايران هم داره چوب حكومتش رو ميخوره

    + ساناز 
    با تمام حرفاي بانو موافقم
    كاملا صحيح و منطقي بود
    و من هم به داوود اخطار مي كنم


    آقا داوود!

    حرفايي که زدي درست

    ولي آدم فحشم ک مي خواد بده فکر مي کنه بعد دهنشو باز مي کنه!

    توي کامنت قبلي لفظ ولايت فقيه رو آوردي

    علما چه ربطي به اينايي که توي کامنت دوم گفتي دارن؟؟؟

    جنابعالي چقدر علما رو مي شناسي؟

    تو از آقاي خامنه اي و ولايت فقيه چي مي دوني ک به خودت اجازه مي دي اينجوري توهين کني؟

    اگه فقط يه کم پاي صحبتاي ايشون بشيني متوجه خيلي چيزا ميشي

    اصلي ترينش اينکه اگه چهار تا مرد واقعي توي اين مملکت بود و اون جوري که آقا مي فرمايند عمل مي کردن ب خدا قسم الان ايران گلستان بود

    مشکل از ولايت فقيه نيست

    درد ما قحط الرجال بودنه! اينه که ترقي رو محال کرده!

    فساد اقتصادي و بيکاري و اعتياد و هزار تا درد ديگه اي ک بنده هم ازش با خبرم به خاطر اينه ک يه مرد نيست بشه رئيس جمهور تا درد مردم و دوا کنه

    اين چپ و راست بازيا هم همه براي اينه ک سر مردم گرم بشه

    وگرنه يه دسته بيشتر نيستن!

    آقا هم تنهاست... خيلي تنها

    شمام بترس از روز رستاخيزي ک به خاطر همچين توهين بزرگي بايد جواب تک تک علما رو بدي

    هنوز مونده برکت وجود اين آدما رو درک کنيم...

    + داود 

    اين نظام جهل و جور و فساد كه ام الفساد قرن هست حسابش از ملت و مملكت جداست.

    راستي شما بگيد اين نظام شما چه چيزي براي اين مملكت به ارمغان آورده؟بگيد شايد خداي نكرده ما هم جزو حاميان اين رزيم شديم

    مردم رو بيشتر ديندار كرد يا فاصله مردم رو از دين بيشتر كرد؟

    فساد اقتصادي و غير اقتصادي رو كمتر كرد يا بيشتر كرد؟

    فقر رو بيكاري رو كمتر كرد يا بيشتر؟

    وجهه ايران رو در جهان ارتقا بخشيد يا به شدت تخريب كرد؟

    اين حكومت در همه عرصه ها ورشكستگيش رو به راخ جهانيان كشيده


    من اينجا گمنام وجودي ام ... !
    http://rahefarda.mihanblog.com

     <      1   2   3   4      >